IJZERSTERK
MZOEM werkt
Veel merken sturen op performance marketing. Dat is logisch, want het is goed meetbaar en je kunt je marketingbudget er goed op afstemmen. Maar het werkt slechts voor de korte termijn en je hebt hevige concurrentie. Per dag zie je tenminste 5.000 merken. Daarvan zijn er gemiddeld 86 relevant voor jou.
Aan het eind van de dag heb je er 12 onthouden. Vanaf 2020 besteden we gemiddeld 1.200 uur per jaar per persoon aan online activiteiten en is er meer dan 50.000 uur relevante content per persoon beschikbaar.
Om als merk uit die 50.000 uur binnen die 1.200 uur terecht te komen heb je ieder jaar meer geld en inspanning nodig voor hetzelfde resultaat. Je hebt immers 48.800 uur concurrentie. En de algoritmes schrijven voor wat het beste scoort. Daarom gaan veel merken op elkaar lijken. Tik voor de grap maar eens SLAGERIJ of MEUBELS in op Google en klik vervolgens op AFBEELDINGEN. Zie jij een onderscheidend merk met een creatieve uiting?
De oplossing is om te gaan investeren in een lange termijn merkstrategie en deze slim te combineren met je online korte termijn performance marketing. MZOEM doet dat voor je, onder andere door de lading van jouw merk te plaatsen op de vierde trede van de emotionele voordeelladder. Hoe goed dat werkt? Lees hier dan verder.
Of ontmoet MZOEM meteen en maak het verlangen naar je merk sterker.
Bel 0348-560024 en vraag naar Jeroen of Pleun
Of mail ons: creatief@mzoem.nl